Ես եմ․․․

Ես Իսրայելյան Մարիամն եմ ։ Ծնվել եմ  2014թ․, փետրվարի 17-ին՝  Երևանում։ Սովարում եմ  Մխիթար բաստացի կրթահամալիրի Արևմտյան 3․2 դասարանում ։ Ես այս պահին կարդում  եմ  Փադինգթոնի արկածներ գիրք ։

Դպրողից զատ ես հաճաղում եմ Երևանի գեղասահքի մարզա դպրոց։ Նայեվ հաճաղում եմ հեծանիվարության դասերի։

Ես դեռ չեմ որոշել թէ ինչ մասնագիտություն եմ ընտրելու։

Ազատ ժամանակ գիրք եմ կարդում  և զբաղվում եմ հեռաղոսիայի տարպեր ծրագրներով։Մենք ընտանիքավ շատ ենք ճամփորդում ։Ես սիրում եմ իմ դպրոցը իմ կնկերներին և ուսուցիչներին։

Իմ ընկներները

Ես ունեմ լիքը ընկներներ։ Ես սիրում եմ շատ ժամանակ անցկացնել Նարեյի և Արմենի հետ ։Նարեն շատ է սիրում երգել , իսկ արմեն շատ է սիրում տարբեր գրքեր կարդակ։Արմենը Հաճաղում է Բասկետբոլի։Արմենըունի լավ բնավորության գծեր նա դասերից հետո կարդում է իր սիրելի գիրքը ես նրան կբնութագրեմ 3 հատկանիշներով՝ խելացի, բարի, համբերատար։ Իմ ընկերների բլօկները կարող եքտեսնել այատեղ։

Իմ ուսումնական տարին․ ձեռքբերումներն ու  դժվարությունները

Այս տարվա իմ ձեռքբերումներն են Գեղասահքում  կատարել դժվար վարժությունները՝  սահել դեպի հետ, անել պիստալեծիպ, ցապիլկա, պրիսիդանիա, կառզինկա և այլ ․․․  Նայև իմ համար դժվար եր հեծանիվ վարել , բայց ես այնքան փորձեցի, որ  արդեն կարողանում եմ վարել հեծանիվ ։ Հեծանիվավարություն ինձ համար  դժվար էր։  Այս տարի կարողացա ինքնուրույն կարաղացա գրել հեքիաթներ և հորինուկներ։

                                                    Երգ

Իմ բլոգում ունեմ «երգ» բաժին, որտեղ իմ աշխատանքներն եմ տեղադրում                               ։

Երգ-երաժշտության դասերի ընթացքում մենք շա՜տ երգեր ու պարեր սովորեցինք։ Իմ սիրելի պարը  «Կարնո քոչարին» է։ Ես շատ  մեմ սիրում երգել և պարել։

                                                ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

Իմ բլոգում ունեմ «Մաթեմատիկա» բաժին, որտեղ իմ աշխատանքներն եմ առանձնացնում։

Մաթեմատիկայից սովորեցինք սյունակաձև բազմապատկումը, սյունակաձև բաժանումը երկնիշ, եռանիշ և քառանիշ թվերով։ Սյունակաձև բազմապատկումն ու սյունակաձև բաժանումն սկզբում դժվար էր թվում ինձ, բայց քիչ-քիչ սովորեցի։ Լուծեցինք խնդիրեր և լի՜քը մաթեմատիկայի առաջադրանքներ կատարեցինք։ Մենք նաև խաղացինք «Գնորդ-վաճառող» խաղ։ Այտեղ ես վաճառողն էի։ Ես վաճառում էի մրգեր։ Կշռում էի այդ մրգերը։ Մենք նաև բանավոր մաթեմատիկայի դասին չափեցինք մեր դպրոցի շրջապատը։ Արեցինք «Կուբիկ-ռուբիկ»-ի մրցույթ։ Նաև սովորեցի հավաքել «կուբիկ-ռուբիկ» գլուխկոտրուկը։ Ես պատրաստել եմ մաթեմատիկայի հավես  խնդրագիրք։

Ես շատ եմ սիրում մաթեմատիկա առարկան։ Բլոգում ունեմ «Մաթեմատիկա» բաժինը և բոլոր նյութերն այնտեղ եմ հավաքում։

                               ՇԱԽՄԱՏ, ՍԵՂԱՆԻ ԽԱՂԵՐ

Մենք ունենք ուրբաթ օրը սեղանի խաղեր։ Ընկեր Առնոլդը գալիս է մեր դասարան և մենք շախմատ ենք խաղում։ Լինում է, որ մենք ենք սեղանի խաղեր բերում և խաղում այդ սեղանի խաղերով։ Ես շատ եմ սիրում սեղանի խաղեր։ Իմ ամենասիրելի սեղանի խաղը այդ շախմատն է։

իմ բլոկի հղումները

մաթեմաթիկ

մայրենի

ամանոր

հանելուկ

անդլերեն

ռուսերեն

դասացուցակ

ես և շրջակա աշղարհ

ուսումնական ճանփորբություն

Իմ կնկերների բլոկները

Աբելյան Ռոբերտ

Ասադուրյան Դվին

Բաբայան Նարե

Բադալյան Հայկ

Բուդաղյան Եվա

Գանջալյան Նատալի

Զարգարյան Դավիթ

Իսրայելյան Մարիամ

Խաչատրյան Դավիթ

Հարությունյան Վաչե

Հովսեփյան Յանա

Ղազարյան Արմեն

Ղազարյան Վիլյամ

Ղահրամանյան Լևոն

Ղոչիկյան Լեո

Մաթևոսյան Մարիա

Մելիքյան Լիզա

Մեղրունի Գալե

Մկրտչյան Սարգիս

Պետրոսյան Անահիտ

Պողոսյան Արփի

Ջաղինյան Սոնա

Ռաֆայելյան Արտեմ

Leave a Reply